SHIPPING AND DELIVERY

What is the delivery time?

Netherlands

Ordered on:

  • Monday to Friday:       Before 5pm, next day delivery.
  • Saturday:                   Before 4pm, Monday delivery.
  • Sunday:                     Tuesday delivery.

Belgium

Ordered on:

  • Monday to Friday:       Before 5pm, 1 to 2 days in transit.
  • Saturday:                   Before 4pm, Monday or Tuesday delivery.
  • Sunday:                     Monday or Tuesday delivery.

France

Ordered on:

  • Monday to Friday:       Before 5pm, 2 to 3 days in transit.
  • Saturday:                   Before 4pm, Monday or Tuesday delivery.
  • Sunday:                     Tuesday or Wednesday delivery.

Germany

Ordered on:

  • Monday to Friday:        Before 5pm, 2 to 3 days in transit.
  • Saturday:                    Before 4pm, Monday or Tuesday delivery.
  • Sunday:                      Tuesday or Wednesday delivery.

UK

Ordered on:

  • Monday to Friday:        Before 5pm, 2 to 3 days in transit.
  • Saturday:                    Before 4pm, Monday or Tuesday delivery.
  • Sunday:                      Tuesday or Wednesday delivery.

United States

Ordered on:

  • Monday to Sunday:       Before 5pm, 3 to 6 workdays in transit.

*Possible delays at PostNL are not taken into consideration.

What are the shipping costs?

When you place an order with Luxurious Scents, the shipping costs within the Netherlands are for a parcel with track and trace: € 5.86 and for a mailbox package with track and trace: € 3.80. FREE shipping on orders from €60,- within the Netherlands and Belgium.

      • Belgium:               € 9.00
      • Germany:             €  9.00
      • France:                € 13.00
      • United Kingdom:   € 12.00
      • United States:       € 20.40

I am not at home, now what?

You have ordered a package at Luxurious Scents, but you are not at home during delivery? No worries! PostNL will deliver your package to your neighbors and leave a proof of this on your doormat. If the package can not be delivered to the neighbors, then the delivery man will come around the next day. If he's unsuccessful then you can pick up the package the next day at the nearest post office.

Can I have my package delivered to a service point?

You can! You can choose to have your package delivered to a PostNL service point in your area during the checkout of your order. This option is only valid within the Netherlands.

To which countries do you ship?

We currently ship to the following countries:

      • Netherlands
      • Belgium
      • France
      • Germany
      • United Kingdom
      • United States

Do you sell to other businesses?

At them moment we only sell to consumers.

MY ACCOUNT

Ik kom niet in mijn account, wat nu?

Als je problemen ondervindt bij de toegang tot je account, dan is het mogelijk dat je emailadres en/of wachtwoord onjuist is ingevoerd. Controleer de spelling van je emailadres. Mocht deze juist zijn en je nog steeds niet kunt inloggen, dan verzoek ik je een nieuw wachtwoord op te vragen via de link. Dit zou je toegang moeten geven tot je account en het wachtwoord moeten kunnen aanpassen.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via dit contactformulier.

Ik zie mijn bestelling niet terug in bestelhistorie.

Enkel bestellingen die zijn geplaatst nadat uw account is aangemaakt verschijnen in uw bestelhistorie. Wanneer je als gast bent uitgecheckt, ontvang je een besteloverzicht per email, maar er wordt geen account aangemaakt. Voor vragen, graag even contact opnemen met onze klantenservice.

Als je je echter hebt aangemeld om de bestelling te plaatsen en deze niet in je administratie staat, kan je een email sturen naar onze klantenservice via info@luxurious-scents.nl, zij kunnen je adviseren.

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Als je bent geregistreerd met een relevant emailadres (één zonder spelfouten), kun je eenvoudig op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken op de inlogpagina. Dit zou je toegang moeten geven tot je account en het wachtwoord moeten kunnen aanpassen.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via dit contactformulier.

VRAGEN OVER AFREKENEN

Welke betaalmethodes worden er geaccepteerd?

Wij accepteren betaling via alle bekende creditcards en betaalkaarten. Hieronder staat een lijst met geaccepteerde betalingsmethoden:

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling ontvangen?

Een e-mailbevestiging wordt automatisch geactiveerd bij het voltooien van de bestelling; er zijn echter een aantal redenen waarom u er nog geen heeft ontvangen.

      • Als je een fout hebt gemaakt bij het indienen van je e-mailadres
      • De bevestiging is mogelijk geblokkeerd door je spamfilter, dus controleer je map Ongewenst.
      • Er is mogelijk een time-out opgetreden bij het afrekenen of een verbroken internetverbinding, waardoor de bestelling niet goed kon worden geactiveerd.
      • Als je een account hebt, kun je inloggen en je bestelgeschiedenis controleren om te zien of de bestelling wordt vermeld.

Neem anders contact op met onze klantenservice om de betalings-/ bestelstatus te bevestigen.

Mijn internetbrowser weergeeft een foutmelding, was de bestelling goedgekeurd?

Meestal leiden 'time-out'-problemen ertoe dat een bestelling niet succesvol is. Als je een foutmelding '404' ziet of bang bent dat de betaling niet correct is verwerkt, stuur dan een e-mail naar info@luxurious-scents.nl en een lid van ons team reageert binnen 24 uur. Wij zijn bereikbaar van 10:00 tot 18:00uur, van Maandag t/m Zaterdag.

BESTELLING

Ik zou graag wat aan mijn bestelling willen toevoegen, zonder extra verzendkosten te betalen. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en iets bent vergeten toe te voegen, dan raden wij je aan om een afzonderlijke bestelling te plaatsen voor het extra artikel en een email te sturen naar info@luxurious-scents.nl, met vermelding van beide ordernummers en de vraag deze te combineren.

Op voorwaarde dat we zo snel mogelijk op de hoogte worden gesteld, zullen we de bestellingen combineren en eventuele overtollige verzendkosten vergoeden.

Mijn bestelling is niet aangekomen.

Als je je zorgen maakt over de locatie van je bestelling, moet je eerst onze leveringsrichtlijnen raadplegen (zie hierboven). Als de geschatte aankomstdatum, gebaseerd op de bovenstaande richtlijnen, is verstreken, adviseren we de volgende stappen.

      • PostNL: traceer de zending met behulp van de track & trace die naar je emailadres is verstuurd. Als er een probleem is met de bezorging, wordt dit duidelijk op de site vermeld.
      • Neem contact op met je locale bezorg/postkantoor om te controleren of ze iets voor je bewaren.

Als je er echter niet uit komt, stuur dan een email naar info@luxurious-scents.nl en zorg ervoor dat je duidelijk je unieke bestelreferentie vermeldt.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

We willen dat al onze bestellingen hun bestemming in perfecte staat bereiken. Als je bestelling beschadigd aankomt, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail met foto's - inclusief details over lekken, breuken of tekenen dat met de verpakking is geknoeid. Bewaar het product en de verpakking totdat het probleem is opgelost.

Stuur relevante afbeeldingen naar info@luxurious-scents.nl, zodat we indien nodig een snelle verzending van een vervanging kunnen regelen.

Mijn bestelling is onvolledig aangekomen.

Ons warehouse team is ongelooflijk gewetensvol, maar af en toe gebeuren er fouten. Als een item ontbreekt (en je niet op de hoogte bent geweest van een voorraadtekort) of als je iets anders hebt ontvangen dan je had verwacht, moet je ons klantenserviceteam zo snel mogelijk op de hoogte stellen van eventuele problemen; foto's bijvoegen indien relevant.

Voor ontbrekende artikelen zullen we bij het magazijn verifiëren en de verzending van het relevante product zo snel mogelijk regelen.

Als we je per ongeluk een verkeerd product hebben gestuurd, vragen we je een foto te e-mailen naar info@luxurious-scents.nl, die laat zien wat je hebt ontvangen (indien mogelijk), zodat we de juiste regelingen kunnen treffen.

RETOURNEREN

Wat is jullie retourneerproces?

Zie hier wat je moet doen als je een product wilt retourneren.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, hoe krijg ik de juiste?

Als we je per ongeluk iets anders hebben gestuurd dan wat je hebt besteld, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice (info@luxurious-scents.nl) zodra je je pakket hebt ontvangen, samen met relevante foto's indien mogelijk.

Foto's helpen ons om snel te reageren op problemen met bestellingen, en om eventuele claims die we mogelijk moeten indienen te onderbouwen.

We zullen dan ons best om het juiste artikel dezelfde dag (of de volgende werkdag, als er klachten na 15.00uur worden ingediend) te verzenden.

Ik heb een slechte reactie gekregen bij gebruik van een product, kan ik het terug sturen?

Als je een bijwerking ondervindt, stop dan onmiddellijk met het gebruik van het product en neem contact op met onze klantenservice. Houd er rekening mee dat we in dit soort gevallen geen verantwoordelijkheid kunnen accepteren. We zullen echter ons best doen om eventuele problemen zo efficiënt mogelijk op te lossen.

PRODUCTEN

Hoe vraag ik advies aan het Luxurious Scents beauty team?

Als je een vraag hebt over een specifiek probleem dat je wilt melden aan een expertpanel, stuur dan een e-mail naar info@luxurious-scents.nl en we zorgen ervoor dat dit wordt doorgestuurd naar de relevante inbox.

Zijn de merken die jullie aanbieden echt?

Alle merken die wij in onze webshop aanbieden zijn 100% authentiek!

Hoe kan ik de parfum body olie het beste bewaren?

We raden aan deze op een droge plek te zetten waar geen extreme temperatuur verschillen plaats vinden. Dankzij het vacuümpompje is de olie onbeperkt houdbaar.

Ik heb een suggestie, waar kan ik deze indienen?

Bij Luxurious Scents waarderen we alle feedback en suggesties die onze klanten ons bieden. Deze kun je richten aan info@luxurious-scents.nl.

REVIEWS

Hoe post ik een product review?

Als je een product wilt beoordelen, ga je naar de pagina met productdetails. Als je niet bent ingelogd op je account, dan wordt verzocht dit eerst te doen. Vervolgens word je weer begeleid naar de pagina met de productgegevens. Je kunt een sterbeoordeling toekennen en je gekozen feedback achterlaten, maar houd er rekening mee dat beoordelingen worden gemodereerd voordat ze live worden gemaakt. We zullen elk misbruik van taal aanpassen en kunnen waar nodig spelling/ grammatica wijzigen.

Staat je vraag er niet tussen?

Laat het ons dan weten via info@luxurious-scents.nl